هزینه نمونه برداری تیروئید

هزینه نمونه برداری تیروئید

🟢 هزینه نمونه برداری تیروئید هر سال چند درصد افزایش پیدا می‌کند و شما باید آخرین قیمت را از طریق آزمایشگاه‌ها دریافت کنید. در ادامه مقاله در سایت مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی باما همراه باشید. قیمت این آزمایش، ممکن است بر اساس تخصصی یا دولتی بودن آزمایشگاه، متفاوت باشد. نمونه برداری تیروئید یک آزمایش برای بررسی بافت‌های تیروئید است که تعدادی از ندول‌ها به وسیله سوزن مخصوص خارج می‌شوند.

در برخی از نمونه برداری‌ها،اولتراسونوگرافی نیز همزمان با نمونه برداری از گره‌های تیروئید تجویز می‌شود. از این رو زمانی که برای انجام این آزمایش اقدام می‌کنید، حتماً در ارتباط با هزینه‌های تمام شده اطلاعات لازم را دریافت نمایید. برای دریافت به روزترین قیمت بیوپسی تیروئید، می‌توانید با مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی با مدیریت دکتر محمد حسین اخلاقی نیا تماس بگیرید. پرسنل این مرکز اطلاعات کامل را در ارتباط با آخرین قیمت بیوپسی تیروئید در اختیار شما قرار خواهند داد. 

🔵 عوامل مؤثر بر هزینه نمونه برداری تیروئید

هزینه نمونه برداری تیروئید معمولاً در مراکز سونوگرافی و رادیولوژی متفاوت است و ممکن است بر اساس نوع آزمایشگاه و تخصصی یا دولتی بودن آن قیمت متفاوتی از شما دریافت شود.

جهت آگاهی بیشتر باید توجه داشته باشید که تعداد خدمات، تجهیزات مورد استفاده، آزمایش‌ها و تست‌های مورد نیاز از نظر پزشک متخصص، خدمات پاراکلینیکی از جمله تصویربرداری بسته به تشخیص پزشک برای هر فرد متفاوت است؛ بنابراین نمی‌توان به طور قطعی قبل از مراجعه به آزمایشگاه، قیمت دقیقی را تعیین کرد.

اطلاعات مربوط به محدوده مبلغ پرداختی این آزمایش را فقط می‌توانید از طریق مراجعه به مرکز سونوگرافی و رادیولوژی کسب کنید. fna یا بیوپسی تیروئید معمولاً با تشخیص پزشکان متخصص تجویز می‌شود و هزینه آن تحت تأثیر عوامل و فاکتورهای زیر است:

نوع مرکز سونوگرافی و رادیولوژی

نمونه برداری تیروئید در مراکز خصوصی و دولتی انجام می‌شود. مراکز خصوصی معمولاً دارای دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته هستند و نتایج دقیق‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما در مراکز دولتی ممکن است دستگاه‌ها قدیمی باشند و با توجه به این امر ممکن است قیمت کمتری را از شما دریافت کنند؛ به همین دلیل در مراکز خصوصی هزینه نمونه برداری تیروئید بیشتر خواهد بود.

عوامل مؤثر بر هزینه نمونه برداری تیروئید | سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی
عوامل مؤثر بر هزینه نمونه برداری تیروئید | سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی

دستگاه‌های مورد استفاده جهت نمونه برداری

در برخی مراکز، از دستگاه‌های استاندارد و مدرن جهت انجام این تست استفاده می‌شود. در نتیجه نتایج بسیار دقیق بوده و هیچ نگرانی در این خصوص نخواهید داشت. چنانچه نتایج بیوپسی، دقیق نباشد، در صورت وجود هرگونه بیماری، ممکن است فرایند درمان شما با مشکل مواجه شود. 

بیشتر بخوانید: آیا نمونه برداری از تیروئید خطرناک است؟

پوشش هزینه‌ها با بیمه یا به صورت آزاد

برخی از مراکز انجام نمونه برداری تیروئید ممکن است تمام هزینه نمونه برداری را به صورت آزاد دریافت کنند. مراکز دیگر ممکن است با بیمه‌های مختلف از جمله بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت یا نیروهای مسلح قرارداد داشته باشند و بخشی از هزینه‌ها از طریق بیمه پوشش داده شود.

تجویز اولتراسونوگرافی در کنار نمونه برداری تیروئید

برای انجام بیوپسی یا fna پزشک ممکن است انجام اولتراسونوگرافی را در کنار نمونه برداری از طریق سوزن را تجویز کند؛ اما برخی از بیماران نیازی به انجام سونوگرافی ندارند. بنابراین اگر در کنار این نمونه برداری، سونوگرافی لازم باشد، ممکن است هزینه و قیمت نمونه برداری تیروئید نیز بیشتر شود.

🔵 هزینه نمونه برداری تیروئید به صورت آزاد

هزینه نمونه برداری تیروئید به صورت آزاد از نمونه برداری از طریق دفترچه بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت یا نیروهای مسلح و دیگر بیمه‌ها بیشتر است. در سال جاری نیز هزینه fna چند درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.  

چنانچه به مراکز سونوگرافی و رادیولوژی تخصصی مراجعه کنید، ممکن است این هزینه‌ها پوشش داده نشود؛ اما در مراکز دولتی یا بیمارستان‌ها معمولاً بخشی از هزینه‌ها توسط بیمه پوشش داده می‌شود. در برخی مراکز باید مبلغ نمونه برداری را بپردازید و سپس از طریق بیمه تکمیلی بخشی یا تمام هزینه‌ها را دریافت کنید.

هزینه نمونه برداری تیروئید به صورت آزاد | سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی
هزینه نمونه برداری تیروئید به صورت آزاد | سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی

🔵 قیمت نمونه برداری تیروئید با بیمه

هزینه نمونه برداری تیروئید با بیمه‌های مختلف از جمله تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح، سلامت و دیگر بیمه‌ها کمتر از هزینه این نمونه برداری به صورت آزاد است. تعرفه‌های نمونه برداری هر ساله تغییر می‌کند؛ از این رو برای اینکه بتوانید اطلاعات لازم را در ارتباط با اینکه چه مقدار از هزینه‌ها را بیمه پوشش می‌دهد، باید به صورت حضوری به مراکز سونوگرافی و رادیولوژی مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات لازم در ارتباط با هزینه‌های برداری تیروئید با اولتراسونوگرافی با مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی تماس بگیرید. پرسنل این مرکز، اطلاعات کامل را در ارتباط با آخرین قیمت‌ها دریافت کنید.

🔵 هزینه fna در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی

مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی با مدیریت دکتر محمد حسین اخلاقی نیا برای رفاه حال مراجعین، خدمات بسیار باکیفیت در اختیار بیماران قرار می‌دهد. یا وجود استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، هزینه‌های نمونه برداری یا بیوپسی تیروئید در این آزمایشگاه بسیار مناسب است.

در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی، تمام نمونه برداری‌ها با بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود و متخصصان غدد نظارت کامل بر نتایج و تفسیر این آزمایش‌ دارند. بنابراین در قبال هزینه‌ای که برای انجام این آزمایش حساس در این مرکز می‌پردازید، دقیق‌ترین نتایج را دریافت خواهید کرد.

🚹 از سوی دیگر اگر آزمایش شما نیاز به اولتراسونوگرافی داشته باشد، از بهترین دستگاه سونوگرافی برای دریافت نتایج برای نشان دادن مشکلات مربوط به تیروئید از جمله کم کاری یا پرکاری تیروئید، وجود توده‌های خوش‌خیم و بدخیم استفاده می‌شود. جهت دریافت اطلاعات در ارتباط با آخرین قیمت‌ها و تعرفه‌های این نمونه برداری با شماره های مندرج در صفحه اصلی سامانه تماس بگیرید تا پرسنل این مرکز اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار دهند.

برای درخواست نوبت با شماره ۰۲۱۸۸۸۹۰۰۶۵ تماس بگیرید
حتما بفرمایید از سایت تماس گرفتید تا از خدمات نوبت دهی آنلاین بهرمند شوید

خلاصه مطالب

هزینه نمونه برداری تیروئید بستگی به نوع مرکز سونوگرافی، دستگاه‌های مورد استفاده برای نمونه برداری و … بستگی دارد. مراکز سونوگرافی و رادیولوژی تخصصی به دلیل داشتن پزشکان مجرب و دستگاه‌های پیشرفته، هزینه بیشتری نسبت به مراکز دولتی و بیمارستان‌ها دریافت می‌کنند.

برخی از پزشکان ممکن است در کنار نمونه برداری با سوزن، اولتراسونوگرافی را نیز تجویز کرده باشند. به همین دلیل هزینه و قیمت بیوپسی ممکن است بیشتر شود. با توجه به اینکه تعرفه fna هر سال چند درصد افزایش می‌یابد، برای دریافت اطلاعات کافی در ارتباط با قیمت نهایی نمونه برداری تیروئید می‌توانید با مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار دهند.

 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

(6) دیدگاه

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * علامت گذاری شده اند

دریافت نوبت